Reklama

Jeśli kochasz klasykę, ale masz też słabość do mocnych osobowości, to ta kampania jest dla ciebie. Tym razem Adidas zaskakuje prostotą, ale w najlepszym tego słowa znaczeniu. Nie można jednak mylić jej z nudą, bo w nowym czarno-białym klipie z serii "The Original" dzieje się czysta magia, tylko bez żadnych sztuczek. Wystarczą kultowe sneakersy i genialny Samuel L. Jackson, czyli człowiek, którego głosu i spojrzenia nie da się pomylić z nikim innym. To po prostu musiało się udać.

Reklama

Kultowa postać w kultowych butach - nowa kampania Adidas Originals

W czasach, kiedy reklamy walczą o uwagę mnogością bodźców i dynamicznym montażem, Adidas idzie w zupełnie drugą stronę i stawia na minimalizm. W spocie zatytułowanym "Pyramids" króluje prostota, która wręcz hipnotyzuje.

Brak kolorów działa trochę jak filtr, bo widz skupia się tylko na tym, co najważniejsze, a jest to sam Samuel L. Jackson i ponadczasowe buty Adidas Superstar, które nosi z dumą. Aktor opowiada o tym, że ludzie wciąż mówią o piramidach, które mimo upływu lat nie tracą swojej wyjątkowości, podobnie jak Superstary.

Wszystko to bez żadnych fajerwerków, zwrotów akcji i niespodzianek. Tylko spokój styl, historia i postać, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Aktor przemawia bez pośpiechu, ale z taką charyzmą, że nie sposób oderwać od niego wzroku.

Dwie legendy w jednym spocie. Samuel L Jackson promuje kultowe sneakersy w najnowszej kampanii Adidas, fot. materiały prasowe Adidas Oryginals

Źródło: materiały prasowe Adidas

Czarno-białe, ale nie nijakie

Zostawmy jednak na chwilę sam genialny spot i skupmy się na butach. Adidas Superstar to nie są zwykłe sneakersy, tylko swego rodzaju ikona popkultury. Pierwsze pary pojawiły się na rynku już w latach siedemdziesiątych i od tego czasu nieprzerwanie królują na ulicach. Tego modelu nie trzeba odświeżać po latach, bo nigdy się nie zestarzał i ciągle robi wrażenie. Superstary pasują do wszystkiego i zawsze wyglądają stylowo w każdej, nie tylko sportowej stylizacji.

Coś więcej niż reklama

Cały klip nie jest więc tylko kampanią modową, ale swego rodzaju opowieścią o oryginalności. Cała kampania Adidas podkreśla jedno: oryginalność nie potrzebuje ozdobników. Nie musisz krzyczeć, żeby być słyszanym. Nie musisz błyszczeć, żeby robić wrażenie. "The Original" to hołd dla tych, którzy wiedzą, kim są i nie potrzebują niczego udowadniać.

Reklama

To nie jest kolejny klip przy którym można dostać oczopląsu. Ta reklama mówi do ciebie prosto i bez ściemy. Pokazuje, że oryginalność to nie kwestia stroju, tylko tego, jak nosisz siebie. Jeśli jeszcze nie znasz klipu "Pyramids", koniecznie nadrób zaległości, bo to jedna z tych kampanii, które nigdy się nie zestarzeją.

Reklama
Reklama
Reklama