Reklama

Film „One Battle After Another”, czyli „Jedna bitwa po drugiej”, to najnowsze dzieło Paula Thomasa Andersona, w którym główną rolę zagrał absolutnie genialny Leonardo DiCaprio. Produkcja ta inspirowana jest znaną powieścią Thomasa Pynchona pt. "Vineland" i łączy typowe kino akcji z czarną komedią. Do tego dochodzi jeszcze fantastyczna obsada z Seanem Pennem czy debiutującą na dużym ekranie Chase Infiniti. Brzmi ciekawie? Zobacz, czym jeszcze zaskakuje ta produkcja.

„One Battle After Another” - nowy filmowy hit

„Jedna bitwa po drugiej” to historia Boba Fergusona, upadłego rewolucjonisty, który musi uratować swoją córkę, gdy nagle pojawia się wróg z przeszłości. W główną rolę wciela się genialny Leonardo DiCaprio, ale obok niego na ekranie pojawia się także Sean Penn, Benicio del Toro, Regina Hall, Teyana Taylor oraz debiutująca na ekranie Chase Infiniti.

Jedną z największych niespodzianek filmu okazuje się właśnie ostatnie nazwisko, czyli dwudziestopięcioletnia Chase Infiniti. Według wstępnych reakcji krytyków ta młoda aktorka kradnie całe show i jest prawdziwym objawieniem. Wszystko to dlatego, że prezentuje niesamowitą charyzmę i świeżość, która nadaje filmowi wyjątkowy rytm.

Ciekawa fabuła i świetna obsada to jednak dopiero początek. Dodatkowym smaczkiem jest to, że film ten jest najdroższą produkcją w dorobku Paula Thomasa Andersona i podobno kosztował on aż 140 milionów. Możemy więc spodziewać się prawdziwego hitu kinowego tego roku.

Kiedy i gdzie zobaczymy film?

Film „One Battle After Another” trafi do kin 26 września 2025 roku w dystrybucji Warner Bros. Produkcja już teraz typowana jest jako potencjalny kandydat do najważniejszych nagród branżowych, w tym Oscara. Entuzjastyczne reakcje krytyków, nazwiska zaangażowane w projekt i wsparcie takich osobistości jak Steven Spielberg każą przypuszczać, że mamy do czynienia z jednym z najważniejszych wydarzeń filmowych nadchodzącego roku. Na premierę musimy jednak jeszcze chwilkę poczekać, a póki co, zostaje nam tylko obejrzenie oficjalnego trailera, którym możemy zaspokoić rosnącą ciekawość.


Czytaj także:

Reklama
Reklama
Reklama